comment 0

Be My Eyes ile herkes görme engellilere yardım edebilir!

Gönüllülerden oluşan ağa katıl, zamanın olduğunda yardım et, puan kazan ve level atla, insanların hayatındaki değişimin bir parçası ol!

Be My Eyes görme engelli insanları video görüşme ile dünya çapından gönüllülerle buluşturan bir uygulama. Görme engeli bulunan insanlar gündelik hayatta zaman zaman zorluklarla karşılaşabiliyorlar. Bu küçük zorluklar karşısında en hızlı şekilde yardıma ulaşabilmeleri için geliştirilmiş olan bu uygulama yüz binlerce insana destek sağlıyor. Be My Eyes’ın yaratıcısı Hans Jørgen Wiberg uygulamanın amacının birbirine yardım eden çevrimiçi bir toplum oluşturarak tüm dünyadaki görme engelli insanların gündelik yaşamlarında büyük bir fark yaratmak olduğunu belirtiyor.

Başlıksız-6

Yardım edebilmek için uygulamayı indirmek yeterli. Görme engelli kişi uygulamayı kullanarak yardım talep ediyor. Yardıma ihtiyaç duydukları konu, sütün son kullanma tarihini öğrenmekten yeni yerler keşfetmeye kadar her şey olabilir. Talep gönderildikten sonra gönüllü yardımcıya bir yardım bildirisi ulaşıyor ve canlı video bağlantısı kuruluyor. Bu bağlantı sayesinde gönüllü, görme engelli kişinin sorularını cevaplayarak ona yardım edebiliyor.

eyegrid

http://www.bemyeyes.org/ adresinden çeviren İrem Aydındoğan

Mesaj Bırakın